Vacanta la Club Vila Bran

2014-07-23 10.39.20
Vara aceasta am avut parte de prima vacanta la munte cu familia, in care nu m-au mai interesat conditiile meteo. Asta pentru ca locatia pe care ne-am ales-o are o baza de agrement complexa, cu activitati numeroase atat pentru adulti, dar mai ales pentru copii, astfel incat nu ai cum sa te plictisesti vreodata, atat in exterior, cat si in interior. E canicula? Nu-i nimic, exista piscina interioara, cu sauna, jacuzzi, sala de fitness si mese de ping-pong. Ploua, tuna, bate vantul? Mergem la clubul copiilor, o casuta pe 3 nivele, proiectata special pentru cei mici. Sau mergem la sala de jocuri. Toata baza de agrement se foloseste gratuit de catre cei care se cazeaza la ei, pe baza unei bratari de identificare.

Sunt atat de multe locuri de vizitat si lucruri de facut la Club Vila Bran, incat nu-ti ajunge o saptamana sa le iei la rand. Intrati pe site si convingeti-va. Asta daca nu plecati deloc din incinta. Noi am stat doar 3 nopti, caci am facut rezervarea cu doar cateva zile inainte si nu mai aveau decat o camera libera in acea perioada. Din vreo 116 camere si 13 apartamente, in 13 vile, cate are tot complexul, care se intinde pe o suprafata considerabila. Iar in cele 4 zile petrecute acolo, am facut si cateva excursii pe cont propriu la Cheile Gradistei, Castelul Bran, Cetatea Rasnov si Pestera Valea Cetatii. Asa ca anul viitor (sau poate chiar in toamna) o sa ajungem din nou la ei. Mai ales ca lui Vlad i-a placut foarte mult, ba chiar a invatat si o parte din imn (da, au un imn, un cover la celebra piesa de bairame, “Gasca mea”, a trupei Hi-Q, care ruleaza in restaurant la vizita mascotelor, care are loc de 2 ori pe zi). :)

2014-07-20 14.36.54
2014-07-21 09.15.59
Piscinele

Cel mai mare succes l-a avut piscina exterioara mare, cu jacuzzi-uri! E un loc superb, de unde nu-ti mai vine sa pleci asa usor. Piscina are 1,4 m, deci nu e musai sa stii sa inoti, e incalzita, mega curata, cu o cascada si vreo 2 jacuzzi-uri asezate un nivel mai sus, unde ai o priveliste superba. De la ei poti lua gratis tot felul de accesorii pentru copii: colac, aripioare, mingii, pluta, baghete de spuma, etc, si le returnezi la plecare. Foarte populare printre copii au fost jacuzzi-urile si un bazin de marimea unei cazi.

2014-07-22 11.51.06
2014-07-22 12.05.25
2014-07-22 12.06.51
Mai sunt alte doua piscine exterioare, mai mici ce-i drept, dar plasate intr-un peisaj superb, printre brazi si una interioara, de care poti profita pe ploaie sau dupa-amiza, cand e soarele prea puternic sa stai afara, cum am facut noi in prima zi, cand copiii n-au vrut sa doarma de pranz. Eram singurii de acolo, asa ca ne-am balacit in voie si am facut cata galagie am vrut.

2014-07-20 17.21.14
2014-07-21 09.16.08
2014-07-23 11.05.36
Ca fapt divers, Vlad si Radu se balaceau pe unde gaseau un mic ochi de apa, deci nu le trebuia neaparat o piscina, doar o ploaie buna :)

2014-07-20 16.30.09
Animatie pentru copii

Locurile de joaca pentru copii sunt la tot pasul, deci ai cu ce sa-i tii ocupati. Unele sunt cam vechi, din fier, si cu tobogane destul de inalte, dar sunt si vreo 2-3 mai noi, din lemn, foarte ok pentru orice varsta. Exista loc de joaca inclusiv la piscina interioara sau in restaurant, supravegheat de cel putin doi animatori, astfel incat copiii sa nu se plictiseasca pana vine mancarea. Nu sunt multe jucarii, dar suficiente cat sa-i tina ocupati. Ii mai pun sa coloreze, le mai modeleaza baloane… Noi ii duceam acolo si dupa ce ii hraneam, ca sa putem sa savuram si noi bucatele in tihna, ceea ce e mare lucru atunci cand pleci cu cei mici la drum. Tot la restaurant, de doua ori pe zi, exista o vizita a mascotelor, care se plimba printre mese si iau copiii dupa ei, apoi se opresc pe scena si pun muzica sa danseze toata lumea. Pentru pitici e tare distractiv!Aceleasi mascote au tot felul de programe de animatie intr-un amfiteatru in aer liber, cu jocuri, concursuri, dansuri si diverse scenete. Sincer, ti se cam face mila de bietii oameni costumati, caci se incing sub soarele arzator, cu atatea kilograme de haine pe ei si doar o gaurica mica pe unde sa respire, mai ales ca trebuie sa danseze si sa se zbenguie, dar reusesc sa-si faca treaba foarte bine.

2014-07-20 16.26.36

2014-07-23 10.55.43
Restaurantul avea un aspect rustic, dupa care nu ma dau in vant, din cauza animalelor moarte si impaiate de pe pereti, insa privelistea merita. Plus ca era la cativa pasi de vila, deci era foarte comod sa mancam in interiorul complexului. Mancarea a fost buna, cu o mica exceptie: supele. Care erau pline de prafuri gen delijat sau vegeta. In schimb, platourile  cu minibulzuri, pastrama de oaie, carnaciori, mititei, pui, porc, etc, sunt foarte gustoase si mari. Cat priveste preturile, acestea sunt normale. Nici mari, dar nici mici. Noi mancam de obicei pranzul acolo, caci micul dejun il luam la prima ora in camera, iar seara eram de obicei plecati pe undeva, asa ca mancam pe unde apucam sau in masina. Zicem ceva de privelistea restaurantului adineaori… Tot asta vedeam si de pe balconul camerei noastre :) :

2014-07-21 08.47.49
Special pentru cei mici exista un club al copiilor, adica o casuta de lemn pe trei etaje, cu de toate. Aici se pot juca cu tot felul de jucarii, pot colora, picta, se pot catara, da pe tobogane… Unele lucruri de pe acolo sunt cam uzate, de exemplu saltelele pe care ar trebui sa cada copiii cand se catara pe acolo si locul e un pic cam intunecos, adica are nevoie de lumina artificiala si in timpul zilei, dar merge per total, daca va prinde vreo ploaie la munte. Lui Vlad i-a placut in mod special sa urce pana la ultimul nivel si apoi sa il cobor eu de maini printre-o gaura la un nivel inferior, unde ateriza pe niste bureti si sa regizam astfel scena din Regele Leu, desenele sale preferate, in care Scar il impinge pe Mufasa in prapastie, ca sa-i succeada la tron. Ce s-a mai distrat sa spuna: “Salveaza-ma, frate!”, iar eu sa-i raspund apoteotic: “Mori, Mufasa!” Muahahahaha! :). Ce-i drept, si eu m-am distrat pe acolo, catarandu-ma pe diverse panouri, scari sau sfori, deci nici copiii mai mari nu se vor plictisi.

Ce le-a mai placut sa faca alor mei, desi nu erau activitati speciale pentru ei: sa joace tenis si mini golf. Totul in stilul lor. Prima regula: fara reguli! Si a doua: ei castiga indiferent de situatie! ;)

2014-07-21 10.42.44
2014-07-23 11.39.21
Echitatia intra si ea in pretul camerei, insa avea loc doar de doua ori pe zi, la 12 si 16, asa ca trebuia sa cam vanam cabalinele. Lui Radu nu i-a prea placut plimbarea pe ponei, a vrut sa coboare pe la jumatatea drumului, in schimb Vlad a schimbat intr-un final poneiul cu un cal, pentru senzatii mai tari.

2014-07-20 16.13.15
2014-07-22 13.04.51
Nu am refuzat nici eu o tura cu un armasar ;)

Apropo de animale, tot pentru copii, exista o mini gradina zoologica cu diverse rozatoare si pasaret, chiar langa Clubul copiilor. Ba chiar poti admira si un cerb si cateva caprioare zburdand printr-o vale din complex, intr-o zona special amenajata.

2014-07-21 09.16.54
Casuta lui Mos Craciun

O alta chestiune draguta pentru copii de care am profitat a fost Casuta lui Mos Craciun, unde cei mici se puteau juca intr-un decor rustic, cu paie pe jos si apoi puteau sa-i scrie o scrisoare acestuia. Cam asta i-a cerut Vlad Mosului, pentru el si apropiatii :) :

2014-07-22 15.54.33
2014-07-22 15.53.52
2014-07-22 15.56.44
2014-07-22 15.50.03
Conditiile de cazare

Am fost foarte multumiti si de camera: foarte spatioasa, cu hol la intrare, cu balcon urias pe doua dintre laturi, sa nu ne plictisim de aceeasi priveliste, cu baie cat sufrageria mea (inclusiv cada gen jacuzzi), cu prosoape pentru piscina. Partea proasta e ca n-ai frigider in camera, caci politica lor este de a nu consuma in incinta locatiei produse alimentare sau bauturi de afara. Asta nu ne-a oprit sa ne mai luam un iaurt pentru dimineata sau o bere in camera, caci noaptea le tineam afara, pe pervaz si era suficient de racoare. Curatenia se face in fiecare zi, iar prosoapele se inlocuiesc la cerere. Ce nu mi-a placut a fost ca nu au plase contra insectelor la geamuri, asa ca intr-o noapte, pe la ora 3, am vanat o lacusta uriasa, care scotea triluri din spatele perdelei. Am vanat-o pe intuneric si in liniste, sa nu deranjez. Apropo de insecte: atentie cand lasati prosoapele de piscina la uscat pe balcon, scuturati-le inainte sa le bagati in camera, caci va puteti trezi cu urechelnite in camera. Eu am ucis cu salbaticie vreo 3!

Ce sa va mai spun, decat sa dati o fuga la munte si eventual sa va cazati aici. Noua ne-a placut si planuim o noua vizita cat mai curand. Bani si concediu sa fie! ;)